Dan Constantin Dinica, White Design & Service Usi – Suntem o firma mica si asa vom ramane, ne indreptam atentia catre proiectele si clientii care pot accesa gama noastra de produse si servicii
|White Design & Service Usi fixeaza standardul superior privind serviciile si calitatea usilor pe care le reprezinta in Romania. Astfel se prezinta, pe scurt, o firma cu cel putin 8 ani de experienta. Din dorinta de a aduce servicii si produse de cea mai inalta calitate, compania investeste zilnic in asigurarea garantiei unei lucrari de exceptie. Despre cum a inceput 2019 si ce planuri si obiective si-au setat pentru anul in curs am discutat cu dl Dan Constantin Dinica Co-Owner and Sales Manager al White Design & Service Usi.
Cum a debutat anul 2019 pentru compania dvs?
Un debut intens asa cum a fost finalul de an. Un debut in conformitate cu actiunile intreprinse in perioada precedenta.
Ce planuri si obiective v-ati propus?
In aproape 8 ani am adus imbunatatiri constant. Este ceea ce vom face si in 2019. Imbunatatirea constanta aduce beneficii pentru toate partile implicate: clienti, parteneri, angajati, furnizori. De asemenea industria usilor premium are de castigat prin fixarea unui standard de excelenta pe care e bine sa-l imbunatatim atunci cand observam unde si cum putem sa o facem.
Care considerati ca va fi trendul anului in domeniul in care activati?
Domeniul premium (lux) este in crestere intotdeauna, indiferent de situatia economica generala. Este o “piata asezata” unde profesionistii sunt apreciati si solicitati, anomaliile care apar sunt doar atat: anomalii.
Care s-a dovedit a fi cea mai mare provocare pentru compania dvs in 2018?
Cresterea pe care am avut-o in ceea ce priveste numarul de proiecte, dar si complexitatea acestora a pus presiune pe intreaga echipa. Au fost perioade intense, din care am invatat mult si care, privind retrospectiv realizarile, sunt reconfortante.
Cum se vede evolutia domeniului in care activati prin prisma activitatii dvs?
Suntem o firma mica si asa vom ramane, ne indreptam atentia catre proiectele si clientii care pot accesa gama noastra de produse si servicii. Am constatat ca diferentierea intre premium si mass market este din ce in ce mai evidenta pentru clientii nostri. Acest lucru se datoreaza unui grad ridicat de educare al pietei si pentru White Design este un semn bun.
Ce considerati ca este mai dificil? Sa mentineti lista actuala de clienti sau sa castigati altii noi?
O intrebare grea. Oferind produse care au durata de viata de peste 10 ani este foarte tentant sa optimizezi costuri si acest lucru este valabil pe tot lantul de la productie pana la serviciile post garantie. In White Design, inca de la infiintare, ne-am propus sa fixam standardul de excelenta in domeniu, acest fapt conduce in mod automat la clienti multumiti, clienti care vor reveni si care ne recomanda. Astfel, pentru noi, cea mai importanta actiune este aceea de a oferi produsele si serviciile in concordanta cu standardele pe care noi (ni) le impunem. Este o sarcina la care se lucreaza zi de zi.
Colaborati si cu arhitecti si proiectanti. In opinia dvs, ce credeti ca uita acestia cel mai des sa le spuna clientilor atunci cand vine vorba de un nou proiect?
Arhitectii si proiectantii fac mereu ceva unic, dar indiferent ca sunt elemente comune, indiferent cat de bine se planifica anumite detalii, neprevazutul isi va face aparitia. Nu l-a invitat nimeni, insa a venit. Problemele aduse de neprevazut sunt rareori insurmontabile insa pun la incercare increderea clientilor si astfel pot aparea presiuni suplimentare care dezavantajeaza proiectul.
Daca ar fi sa formulez o fraza ar fi:
Draga Client, increderea pe care mi-ai acordat-o in momentul avansului este imbucuratoare si totodata o obligatie pe care o pretuiesc si respect. Aceasta incredere o transmit mai departe si furnizorilor pe care ii recomand si care inteleg responsabilitatea ce le revine si care, alaturi de mine, vor face toate diligentele pentru o lucrare de exceptie. Pretuiesc increderea si te asigur ca nu imi doresc sa o pun la incercare. Increderea ta, draga client, este un factor important pe care il solicit si recompensez pe masura.
Privind din partea opusa, cat de bine-informati vin clientii la dvs?
Sunt clienti si clienti. Informati sau mai putin informati. De cele mai multe ori in domeniul in care noi activam vorbim cu oameni cu experienta. Insa actiunile de informare pe care noi le intreprindem sunt unice in Romania, si facem acest lucru deoarece consideram ca este atat in puterea noastra cat si un rol al nostru din pozitia in care ne aflam. Ma bucura sa observ ca si concurenta apeleaza la resursele pe care noi le oferim (poate ar fi momentul sa monetizam niste cursuri). De asemenea, exista arhitecti/constructori/manageri de proiect sau clienti care sunt la inceput de drum. Pentru acestia este extrem de important sa poata accesa in mod facil experienta si informatiile pe care noi le-am obtinut in mii de proiecte.
Daca de maine ar trebui sa lucrati doar 3 ore pe zi, cum ar arata acele ore?
Minunate 🙂
Aveti si un alt hobby care sa va ajute sau sa va influenteze la locul de munca?
Da. Multe din hobby-uri sunt conexe activitatii principale, este si motivul pentru care fac ceea ce fac de 15 ani, deasemenea o parte din aceste pasiuni imi ofera avantaje nete in piata.
Va invitam sa ne spuneti, pe scurt, cum arata o zi din culisele White Design?
Sedinta, maxim 15 minute, actiunile asupra punctelor planificate, imbunatatire constanta in tot acest timp.
Sa presupunem ca maine ati putea lua pranzul cu o persoana influenta. Cine ar fi acea persoana si de ce?
Sotia si fiica mea. Sunt foarte influente pentru mine, imi ofera o imagine de ansamblu mult mai clara si ma ajuta sa vad lucrurile importante astfel incat sa imi concentrez atentia asupra lor. Din pacate, se intampla rar sa iau pranzul cu ele.
Mai sunt arhitectii cu care intotdeauna lucrez – viziunea lor este atat de bine structurata incat este imposibil sa te plictisesti. Un pranz cu oricare din persoanele de mai sus iti ofera puterea necesara sa treci peste orice efort si sa constati ca viata este foarte frumoasa.