Cât de tare influențează copiii decizia părinților în alegerea unui restaurant sau hotel
|Copiii pot influența foarte mult deciziile din viața părinților, asta pentru că siguranța și dorințele celor mici pot fi cele mai importante în ceea ce privește viața de familie. Conform unui studiu efectuat de Național Retail Federation(NRF), 87% dintre părinți au confirmat faptul că deciziile acestora privind cumpărăturile pentru familie sunt influențate de copiii lor.
Cu toate că este important ca toți membrii familiei să fie implicați în luarea anumitor decizii, ce rol au copiii în alegerea restaurantului atunci când se planifică o ieșire în oraș sau când părinții aleg următoarea destinație de vacanță și, implicit, studiază opțiunile de cazare?
Conform studiului realizat de NRF, 87% dintre părinți sunt influențați de copii în alegerea restaurantului unde urmează să mănânce, în timp ce 79% țin cont de nevoile și preferințele copiilor atunci când călătoresc.
Există multe avantaje în alegerea unui restaurant sau a unui hotel care să fie pe placul copiilor și care să îndeplinească anumite criterii esențiale pentru o ședere cât mai plăcută acolo, chit că este vorba de două ore sau câteva zile. De exemplu, părinții pot tinde să opteze pentru un hotel care este aproape de zonele de interes ale orașului, care dispune de locuri de parcare și lift și care oferă mic dejun. Mai mult decât atât, implicarea copiilor în alegerea localurilor și a hotelurilor îi poate face pe aceștia să fie entuziasmați de următoarea ieșire în oraș sau vacanță.
Acest lucru influențează decizia părinților în privința alegerilor pe care le fac, aceștia ținând cont de opțiunile de mâncare, de existența locurilor de joacă și chiar de atmosfera locului. Dacă copiii sunt mulțumiți de aceste alegeri, atunci beneficiile sunt comune, bucurându-se toată familia de experiență și de momentele petrecute împreună.
De asemenea, Generația Z are o puternică influență asupra felului în care bugetul familiei este cheltuit, motiv pentru care companiile ar trebui să îi ia în considerare în procesul de promovare și pe cei mai tineri. Restaurantele și hotelurile care doresc să atragă mai multe familii ar putea începe prin a se adresa copiilor și prin a oferi servicii pe placul acestora.
Este de necontestat faptul că deciziile părinților privind alegerea unui restaurant sau a unui hotel sunt influențate de nevoile și preferințele copiilor. Acest lucru poate crea o legătură mai strânsă cu cei mici, simțindu-se implicați în activitățile care privesc timpul petrecut împreună ca familie și, de asemenea, experiențele pot fi pe placul tuturor.
Autor: Iulia Astefaniei