Cat investeste ANT pentru promovarea turismului in cadrul Târgul International de Turism Moscova
|In acest articol veti afla cat este dispusa sa cheltuiasca Autoritatea Nationala pentru Turism pentru amenajarea si decorarea standului României la Târgul International de Turism MITT 2014, ce va avea loc la Moscova, in perioada 19 – 22.03.2014
Bugetul maxim alocat acestui contract este de 40.240 euro exclusiv TVA.
Iata principalele cheltuieli bugetate:
Proiectarea, realizarea si amenajarea standului vor avea în vedere asigurarea unui ambient care să garanteze o prezentare
modernă, crearea unui cadru adecvat pentru activitatea de promovare. Stabilirea structurilor modulare care vor fi utilizate la
construcția standului se va face cu acordul șefului biroului de promovare.
Standul de 100 mp va trebui sa cuprindă următoarele elemente:
o 10 infodesk-uri pentru co-expozanti plus 1 infodesk principal. Fiecare infodesk va fi prevăzut cu câte 2 scaune de
tip bar. Infodesk-ul principal, evidențiat prin mărime si arhitectură, va fi amplasat pe latura principală a standului.
o 4 mese din sticla de discuții cu cate 4 scaune material plastic transparent fiecare. Fiecare masă de discuții va fi
decorată cu decorațiuni din flori naturale.
o Spațiu central închis ai cărui pereți exteriori vor fi decorați după cum urmează: doi pereți cu imagini reprezentative
pentru oferta turistică a României printate pe suport de tip backlit si luminate; un perete acoperit cu ecrane
profesionale de interior tip multivision lcd/plasma format din cel puțin 9 module cu diagonala minim 55 inch și
distanța între module de maxim 6 mm. Acest spațiu va cuprinde următoarele:
o Un spatiu închis de discutii, dotat cu o masa de discutii si 4 scaune. Spatiul va fi amenajat si decorat cu
panouri foto si compozitii florale.
o Un spațiu de depozitare de ~ 6 m.p. dotat cu rafturi, cuier, filtru de cafea, ceainic,coș de gunoi..
o La intrarea în stand se va amplasa un panou inscripționat cu lista firmelor participante in stand.
Materiale si obiecte promoționale:
Firma desemnata câștigătoare se obliga in plus sa realizeze următoarele materiale si obiecte promoționale:
o 1000 broșuri in limba rusa. Macheta va fi pusa la dispoziție de ANT;
o 500 pungi de hârtie, 26 cm x 37 cm x 9 cm, inscripționate cu logo Romania, precum si cu elementele de identitate
vizuala POR;
o 500 pixuri inscripționate cu logo Romania, cu finisaj negru, cu inserții de inox;
o 200 stick-uri USB (minim 8 GB), inscripționate cu logo Romania,ambalate in săculețe din pânza
o 200 mini CD-uri cu broșuri ANT in limba rusă:Broșura Generală, Ghidul Statiunilor balneare
Materialele si obiectele promoționale trebuie sa aibă un design elegant, plăcut, atractiv si sa scoată in evidenta identitatea
vizuala a destinației. Culorile tipăriturilor, layout-ul, materialul si hârtia folosite trebuie sa fie de o calitate foarte buna, sa
denote eleganta si atenție la detalii.
Alte servicii:
o Transportul si manipularea materialelor de promovare pana la stand.
Materialele ramase in stand vor fi transportate la sediul Reprezentantei de promovare turistica Moscova sau la o adresa
indicata in perioada de desfășurare a târgului. Totodată se va asigura transportul altor materiale necesare in stand, precum si
de la stand la sediul Reprezentantei sau la o adresa indicata (daca este cazul si a unor elemente de decorare si amenajare).
o Asigurarea protocolului la stand pe durata manifestării care sa includă apa minerala, apa plata, cafea, ceai precum
si pahare de unica folosința, zahar, lingurițe/bețișoare, farfurioare de unica folosința, șervetele. Protocolul este
necesar in cazul întâlnirilor ce vor avea loc in stand.
o Realizarea a 4 fotografii format A4 cu standul Reprezentantei de promovare si informare turistica
Moscova/Autorității Naționale pentru Turism
Intreg documentul poate fi descarcat aici.