Trenduri in luna de miere: spa, mai multe destinatii si mai multe activitati

In ultimii 5 ani, evolutia tehnologiei si cresterea veniturilor a schimbat felul in care cuplurile isi planifica luna de miere.

Conform unui studiu realizat in America de Nord, cuplurile proaspat casatorite investesc mai mult in luna lor de miere, cauta sa aiba cat mai multe activitati si sa viziteze cat mai multe destinatii intr-un timp cat mai scurt.

Numarul mic de zile libere ii determina sa foloseasca la maxim timpul de care dispun, iar numarul de cupluri care au vizitat mai mult de o destinatie in luna lor de miere a crescut de la 35% la 70% in ultimii 5 ani.

luna-de-miere

Cuplurile sunt din ce in ce mai interesate de activitatile exterioare pe care le pot face in zona (trasee montane, plimbari cu bicicleta), serviciile oferite de SPA-urile hotelurilor, dar si de activitatile fizice din salile de fitness ale hotelurilor. Doar pentru ca sunt in vacanta nu inseamna ca trebuie sa neglijeze exercitiile zilnice.

Asadar, proprietarii de hoteluri si cei care activeaza in domeniul hotelier sunt incurajati sa includa in ofertele lor pachete cat mai cuprinzatoare, care sa includa servicii de relaxare, sali de fitness si cat mai multe activitati exterioare. Asa vor garanta experienta unei luni de miere de vis pentru clientii lor.

Doresti sa afli cine si unde construieste noi hoteluri, pensiuni, restaurante sau centre SPA? Click aici pentru un demo gratuit.