Strainii nu investesc in hotelurile din Romania

În România, gradul de afiliere la un lanţ internaţional este de doar 7,8% faţă de 22% media europeană.
Aproape 6.400 de camere din hotelurile din România operează sub un brand internaţional, 56% fiind în unităţi din Capitală, iar restul în marile oraşe din ţară.
Lanturile internationale mizeaza pe segmentul premium – peste 80% din camerele acestora sunt de 4 si 5 stele.
Mai mult de jumătate din aceste camere (53%) sunt clasificate la patru stele, 28% la cinci stele în hoteluri din Bucureşti, Sibiu şi Oradea, iar restul sunt de trei stele.
hotelierii straini mizeaza pe lux in Romania
Lanţurile hoteliere internaţionale cu cele mai multe unităţi afiliate în România sunt Wyndham Worldwide (Ramada) cu 1.647 de camere în zece hoteluri din ţară, Accor Hotels cu 1.221 de camere în şase hoteluri, Hilton cu 731 de camere în cinci hoteluri, Best Western cu 626 de camere în zece hoteluri.
Lanţul Golden Tulip are  457 de camere în cinci hoteluri afiliate, InterContinental are 421 de camere în două hoteluri din Capitală, Rezidor are 424 de camere într-un complex hotelier din Capitală, iar Marriott International  402 camere într-un hotel şi unu în curs de construcţie (Courtyard by Marriott, deţinut de Gică Popescu).
Lanţurile cu cele mai puţine camere pe piaţa locală sunt Vienna International Group cu 177 de camere într-un hotel din Capitală (Angelo Airport Hotel),  NH Hotels cu 161 de camere în două hoteluri şi  K plus K cu 67 de camere într-un hotel din Bucureşti. Sursa

70% DINTRE HOTELURILE DIN ROMANIA SUNT DE VANZARE

daca te gandesti sa construiesti un hotel si sa ai si o sansa sa il vinzi…ar fi bine sa-l gandesti ca un hotel de 4 stele.

Te ajutam noi cu gasitul de oferte de la furnizori seriosi.