Prima jumatate a anului a adus o crestere cu peste 30% pe piata de turism online

Ti s-a parut interesant? Spune mai departe:

In primele cinci luni ale lui 2012, agentiile de turism si-au majorat vanzarile cu plata online cu peste 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor din sistemul PayU care analizeaza evolutia a aproape 170 de agentii de turism.

 

“In contextul in care evolutiile in offline sunt extrem de mici sau chiar negative, mediul online ofera toate ingredientele pentru ca agentiile de turism sa isi creasca vanzarile: solutii integrate cu sistemele lor interne de rezervari, posibilitati multiple de parteneriate si promotii, canale de comunicare mai eficiente si, mai ales, rapiditate in procesul de vanzare si incasare. In consecinta, vedem cresteri constante de la un trimestru la altul, atat in volumul pietei, cat si in numarul jucatorilor care isi dezvolta canalul online”, a declarat Cristi Herghelegiu, Country Manager PayU in Romania.

In ceea ce priveste valoarea medie a tranzactiei in industria turismului, aceasta a crescut cu 18%, de la 155 de euro la 182 de euro. Situatia se schimba in cazul perioadelor cu promotii, cand valoarea medie a tranzactiei poate sa se dubleze.

Un exemplu in acest sens il reprezinta campania de promovare a turismului online implementata de Visa Europe si Veltravel prin care clientii agentiei primesc discount-uri de 5%, 7% sau 10% in functie de serviciul achizitionat, campanie in care valoarea medie a tranzactiei a ajuns pana la 430 de euro, in conditiile unui discount mediu per comanda de 40 de euro.

Veltravel a generat si o crestere a vanzarilor pentru serviciile de cazare sau pentru pachete complete de vacanta. Astfel, de la inceputul campaniei, repartitia pe tipuri de produse platite online arata ca 64% dintre tranzactii au fost pentru servicii de cazare, 7% dintre tranzactii au fost efectuate pentru pachete complete de vacanta si 29% pentru servicii de transport.

Cele mai cautate destinatii pe segmentul biletelor de avion au fost orasele Madrid, Barcelona, Roma, Londra si Paris, in timp ce majoritatea pachetelor de cazare au fost achizitionate pentru Sunny Beach, Corfu, Burgas, Paris si Halkidiki, potrivit agentiei de turism Veltravel.

PayU Romania este cel mai important furnizor local de solutii eCommerce integrate, parte a PayU Group, detinut de Naspers Ltd.

 

Sursa

Add a Comment

[google-translator]