Hotelurile deservite de roboti androizi pot reduce tarifele hoteliere

Managerii hotelieri se confrunta cu aceleasi probleme : intelegerea asteptarilor clientiilor, controlul comportamentului angajatilor, punerea in balanta a necesitatii satisfacerii clientilor cu cea a obtinerii de profit si gestiunea diverselor activitati.

roboVa puteti inchipui un hotel deservit doar de roboti androizi care ar fi solutia celor mai astringente probleme cu care se confrunta managerii hoteliere?

Se pare ca un manager din Japonia, a setat un nou trend pe piata hoteliera si chiar a pus in practica aceasta initiativa.

Hotelul sau, urmeaza a fi deschis intr-un parc tematic din orasul nipon Nagasaki va fi „echipat” cu personal hotelier reprezentat in cea mai mare parte de roboti cu infatisare frapant de umana. Printre posturile ocupate de acestia se numara cele de receptioneri, ospatari, menajere si garderobier.

Multi dintre acesti roboti de tip „Actroid” (roboti androizi cu un aspect foarte asemanator celui uman), dezvoltati de Universitatea din Osaka si fabricati de compania japoneza de robotica Kokoro, au infatisarea unor tinere japoneze.

Pentru clientii care prefera totusi sa interactioneze cu fiinte umane, hotelul va avea ca angajati si 10 oameni.

Clientii hotelului vor putea avea acces in camere folosind tehnologia recunoasterii faciale, in locul cheilor, daca asa doresc.

Robotii vor vorbi japoneza, chineza, coreana si engleza, vor fi capabili sa faca gesturi cu mainile si chiar sa imite miscarile ochilor umani.

Tarifele de cazare vor incepe de la cca. 60 USD pe noapte, mult mai scazute decat tarifele practicate de celelalte hoteluri din parc (170-255 USD), dotate cu personal obisnuit.

Utilizarea robotilor si a energiei din surse regenerabile va permite Hotelului Henn-na sa-si mentina tarifele la valori mai reduse.

Proprietar de pensiune sau hotel? Vezi aici aici cu ce alte idei iti venim in sprijin.