Hotelieri care au mintit clientul cu internetul

Oamenii sunt fiinte vizuale si cel mai adesea iau decizii bazate pe ceea ce vad…nu pe ceea ce citesc. De aici si vorba „ati mintit poporul cu televizorul”.
Hotelierii nu sunt întotdeauna sinceri în privinţa condiţiilor de cazare pe care le oferă clienţilor. Fotografiile cu camere mari şi luminoase, cu peisaje frumoase ori cu piscine spaţioase sunt de multe ori modificate în Photoshop sau fotografiate dintr-un unghi avantajos.

Imaginile postate pe site-urile hotelurilor sunt adesea foarte departe de realitate. Mulţi hotelieri apelează la programe de editare a pozelor pentru a-şi atrage clienţii, astfel că piscinele spaţioase şi camerele luminoase pe care le promit arată cu mult diferit la faţa locului. Reprezentanţii site-ului de călătorii Oyster au vizitat mai multe hoteluri din lume, iar fotografiile pe care le-au făcut par să nu aibă prea mare legătură cu cele publicate pe site-urile oficiale, scrie publicaţia americană „Business Insider“. Dacă sunteţi în căutarea unui hotel pentru perioada Sărbătorilor şi aveţi obiceiul să vă bazaţi doar pe imaginile publicate pe site-urile oficiale, ar trebui să priviţi aceste fotografii. Unele diferă atât de mult, încât par două proprietăţi diferite.

Fantezie: o piscină de vis pe acoperişul hotelului Dream Downtown, din New York.

Realitate: o piscină foarte îngustă, între doi pereţi înalţi.

Fantezie: The Sugar Cane Club, din Barbados, pare locul perfect pentru o evadare romantică.

Realitate: un jacuzzi mult mai puţin spaţios decât cel din imaginea postată de reprezentanţii hotelului.

Fantezie: camerele din L’Enfant Plaza Hotel, Washington, par foarte elegante.

Realitate: privelişea este cu mult diferită, iar aşternuturile, nici pe departe la fel de elegante.

Fantezie: la hotelul Sofitel din Los Angeles poţi face o baie în piscină, la lumina lunii.

Realitate: din imaginea de pe site-ul hotelului lipseşte magazinul Macy’s, o clădire mare care blochează priveliştea.

Fantezie: bufetul suedez pus la dispoziţie oaspeţilor la Grand Palladium Bavaro, din Republica Dominicană, pare foarte variat şi apetisant.

Realitate: mâncarea părea delicioasă în anul 1988.

Fantezie: Mandalay Bay, din Las Vegas, pare locul perfect în care să te relaxezi o săptămână.

Realitate: ai nevoie de mult noroc să găseşti un şezlong liber.

Fantezie: un surfer sexy iese din piscina Aqua Hotel&Lounge, din Miami.

Realitate: surferul iese, de fapt, dintr-o cadă.

Fantezie: camerele elegante ale hotelului Hudson, din New York.

Realitate: camerele sunt foarte mici.

Fantezie: camerele hotelului Ritz Carlton Coconut Grove, din Miami, par de vis.

Realitate: camerele sunt lipsite de culoare, iar plantele lipsesc cu desăvârşire.

Fantezie: evadare în natură la Gran Bahia Principe Punta Cana.

Realitate: vei evada împreună cu alte câteva sute de turişti.

Fantezie: relaxează-te în balconul camerei tale de la hotelul London West Hollywood.

Realitate: un prim-plan poate fi foarte înşelător.

Ce pot invata hotelierii romani din aceasta poveste?

Nu incerca sa pacalesti clientul. Internetul este mare iar vestile proaste circula rapid. Acest articol de exemplu a aparut in presa internationala si nationala…si nu cred ca este un motiv de bucurie pentru aceste unitati de cazare.

vrei sa nu te pacaleasca furnizorii HoReCa? Rasfoieste catalogul HoReCa – powered by hotelinvest.ro