Emilia Feraru, managerul de 5 stele al diviziei horeca- Mobexpert

Cu o traditie de 20 de ani in domeniul mobilierului, Mobexpert aduce nou in acest an si o devizie Horeca. Misiunea lor este de a aduce mai aproape ideea de confort și relaxare prin intermediul unor designeri talentati. Mobexpert Horeca ofera clientilor o gama larga de produce si servicii printre care mobilier de interior si exterior, produse pentru bucataria restaurantelor, dar si servicii de amenajare interioara. Pentru a afla cat mai multe despre acesta devizie am stat de vorba cu Emilia Feraru, responsabil devizie.

Feraru Emilia

Cum vedeti anul 2014 pentru segmentul Horeca ?

2014 este pentru noi, Mobexpert, anul de debut in industria Horeca. Noi am descoperit aceasta nevoie in cursul anului 2013 cand am onorat cateva proiecte pentru diverse hoteluri si restaurante, la nivel local, printre care mentionam HotelInternational Iasi, terasa restaurantului QuatroStagioni, cafeneaua Green Vision Thirteen din Sibiu si plaja hotelului Vega din statiunea Mamaia. Anul acesta este primul an de Mobexpert Horeca, anul in care ne vom trage concluzii la nivelul trendurilor industriei si obiceiurilor de consum. Pana in acest moment, putem spune ca am observat o miscare pozitiva in zona de comunicare online, clientii nostri se informeaza, compara si cumpara online. Am observat, de asemenea, o crestere a interesului pentru intalnirile informale. In plus, evenimentele industriei reunesc specialistii din industrie care contribuie pozitiv la dezvoltarea noastra, a celor care activam aici. Astfel, vedem anul 2014 ca pe o oportunitate de crestere si dezvoltare pentru segmentul Horeca.

Proiect-Mobexpert-Horeca-Amenajare-terasa-restaurant-Quatro-Stagioni-07-7o

Proiect-Mobexpert-Horeca-furnizare-mobilier-de-interior-pentru-Hotel-International-Iasi-06-6o

Spuneti-ne ceva despre Mobexpert care sa-i convinga pe investitori sa va aleaga neconditionat serviciile Dvs.

Ceea ce ne recomandă este traditia in industria realizarii si comercializarii mobilierului. De-a lungul timpului am descoperit ca istoricul companiei, pasiunea angajatilor pentru ceea ce fac si calitatea mobilierului sunt cele 3 avantaje ale noastre.

Aveti o lucrare de referinta de care sa fiti extrem de mandra?

Unul dintre cele mai recente proiecte Mobexpert Horeca este hotelul International din Iasi. Pentru realizarea mobilierului am folosit cele mai noi tehnologii, din cadrul fabricilor noastre din tara. Eleganta si stilul au fost dorintele clientului nostru, pe care, credem noi ca le-am redat cu succes cu ajutorul produselor Mobexpert. Provocarile noastre au fost legate de atentia la detalii si realizarea produselor „custom”. Fiecare detaliu a fost important, tablourile au fost alese cu grija, iar culorile s-au potrivit în functie de stil. Confortul si stilul au fost pastrate ca elemente cheie si in cadrul spatiilor de relaxare, cum ar fi zona spa. Tapiseriile tabliilor de pat, fotoliilor si canapelelor au fost alese tinand cont de eleganta si rafinamentul spatiului.Cateva dintre produsele de serie utilizate pentru mobilarea hotelului International Iasi sunt Chesterfield, Gardena, Avenue, Read, Amy, Marie si Venetia. Mai multe detalii despre acest proiect veti gasi pe site-ul nostru, www.horeca.mobexpert.ro.

Cu ce vine nou (ca produse) MobexpertHoreca in urmatoarea perioada?

La Mobexpert Horeca totul este nou fiind vorba de o noua divizie infiintata anul acesta. Produsele tin cont de tendintele din zona de design ale anului 2014 si de cerintele clientilor nostri de pana acum.

Ce schimbari veti aduce in abordarea potentialilor clienti din domeniul Horeca?

Experientele de anul acesta ne-au demonstrat ca trebuie sa fim proactivi, de incredere si sa livram produse de calitate, asa cum am procedat si pana acum. Nu este nimic nou si probabil că vom pastra aceeasi strategie in ceea ce priveste atragerea de noi clienti. Asa cum precizam anterior, am observat un interes deosebit catre zona de online. Astfel, am ales cateva „tool”-uri de abordare din aceasta zona. Ne vom folosi de „networking”-ul pe care il avem deja si de ajutorul celor 30 de magazine din tara.

Care sunt top 3 minciuni pe care vi le spun rau platinicii?

Greutatea brand-ului Mobexpert ne ajuta foarte mult, din acest punct de vedere. Astfel, majoritatea celor care apeleaza la noi ne cunosc foarte bine, stiind care sunt metodele noastre de plata.

Daca ati avea un buget de marketing de 5000 Euro, cum l-ati utiliza / in ce ati investi?

Mobexpert Horeca s-a infiintat anul acesta. Principalul nostru obiectiv este acela de informare. Strategia noastra de marketing a avut in centru actiuni specifice comunicarii online, care probabil vor fi tinta si pentru bugetul propus de dumneavoastra. Actiunile specifice de BTL sau ATL sunt destul de scumpe, astfel nu am reusi sa le acoperim dintr-un buget de 5000 de euro. In functie de rezultatele anului acesta, vom analiza posibilitatea realizarii unei campanii integrate.

Mediul online castiga teren in segmentul business networking. Care e principalul atuu al acestui mediu?

Consideram ca principalul atuu al mediului online este rapiditatea cu care circula informatia. Important este, insa, cat de bine este gestionata. Ne-am folosit de acest fapt si am ales să fim primii care publica preturile produselor pe site. Am considerat acest lucru ca fiind un avantaj. De cele mai multe ori, clientul stie ce buget are la dispozitie si poate face o estimare. Noi intervenim in momentul in care acesta ia decizia.

Stiu ca sunteti foarte implicata, punand mult suflet in ceea ce faceti. Care este metoda ideala de a va relaxa in weekend-urile de vara? Dar in cele de iarna?

Weekendurile mi le petrec alaturi de familie. Nu am o destinatie preferata, însa caut locuri linistite. Un plus il au locurile care oferă spatiu de joaca pentru copii. Incercam sa facem activitati care sa ne scoata din rutina. Sportul este o modalitate foarte buna.