Cum sa te asiguri ca angajatii nu fura din restaurantul sau hotelul tau

Într-o afacere, oricât de placută ar fi, poti  întâmpina multe probleme când vine vorba de administrare. De cate ori ti s-a intamplat ca socoteala de acasa sa nu bata cu cea din magazia sau stocul restaurantului tau si sa observi anumite neconcordante? Un studiu arata ca circa 60% din pierderile inregistrate din furturi au fost generate de angajati si 30% de clienti. Restul de 10% din aceste pierderi au fost puse pe seama greselilor administrative facute de operatorii spatiilor.

danHooO solutie pentru a elimina riscul furturilor poate fi soft-ul hotelier care in timp poate deveni partenerul ideal al afacerii tale de care poti fi sigur ca nu fură sau greșește. Poti lasa toate atribuțiile de administrare unui simplu program ce elimină 100% greșelile umane și fraudă.
Soft-urile HORECA oferă o soluție completă pentru administrarea rapidă și fără erori a restaurantelor, barurilor, cluburilor, cafenelelor, fast-food-urilor, cantinelor, ceainăriilor, pizzeriilor și a tuturor celorlalte unități de servire din domeniul HoReCa, indiferent de dimensiuni.

Pentru gestiunea restaurantelor, cafenelelor, barurilor, fast-food, autoservire precum si restul afacerilor din domeniul HoReCa, se recomanda un soft pentru restaurant ce va permite marcarea foarte rapida a produselor, va ofera un sistem de stocuri exact, un sistem de fidelizare clienti si promotii „Happy Hours” precum si numeroase facilitati care vor usura munca utilizatorilor. Din punctul de vedere al administratorilor, softul de restaurant ofera atat rapoarte financiar-contabile cat si rapoarte pentru analiza de marketing.

Soft-ul pentru Restaurant este un soft restaurant complet pentru administrarea rapida si fara erori a restaurantelor, barurilor, cluburilor, cafenelelor, cantinelor, fast-food-urilor, ceainariilor, pizzeriilor si a tuturor unitatilor de servire din domeniul HoReCa indiferent de dimensiunile lor.
Soft-ul Restaurant Mobile este o aplicatie proiectata pentru a fi folosita pe dispozitive mobile de catre ospatari pentru marcarea comenzilor direct in sistem acestia ne mai fiind nevoiti sa se deplaseze la POS.
Soft-ul Hotel ofera o solutie completa pentru administrarea rapida si fara erori a afacerilor din domeniul hotelier. Softul hotelier se poate integra cu soft-ul restaurant, un sistem de gestiune a restaurantelor, barurilor, cafenelelor sau barurilor anexate hotelului.

Caracteristici principale:

  • Este ușor de utilizat.
  • Preia rapid comenzile.
  • Afișează customizat produsele din meniu și rețetele de preparare a produselor.
  • Are module de implementare a sistemelor de fidelizare a clienților.
  • Scade automat din stoc produsele comandate, la închiderea notei de plată.
  • Afișează rapid rapoartele de încasări pentru fiecare operator, indiferent de modalitate de încasare.
  • Înregistrează comenzile în baza de date.
  • Inventariază automat produsele.
  • Gestionează comenzile de protocol.
  • Emite, vizualizează și gestionează facturi și chitanțe.
  • Definește filtre de prețuri și de oferte happy hours.
  • Tipărește bonuri de comandă, bonuri retur și note de plată.
  • Emite rapoarte legate de orice aspect al afacerii dumneavoastră: încasări, stocuri, vânzări, personal, etc.
  • Securizează datele.
  • Suportă un număr nelimitat de utilizatori, secții de preparare/ anexe/ stocuri, rapoarte, mese, promoții, clienți.
  • Emite rapoarte care îți arată cât a vândut fiecare ospătar, ce produs se vinde mai bine, câte produse mai sunt pe stoc, detalii personal (plata salariului, consumație individuală, etc.), detalii furnizori (facturi, restanțe, plăți), detalii despre comezi, etc.

Daca vrei sa ai cele mai bune dotari pentru hotelul tau si sa primesti sfaturi de la specialisti in domeniul produselor si serviciilor Horeca, click aici pentru catalogul Horeca.

Articol scris de Dan Rosenfeld in colaborare cu Iulian Popescu, director General, Soft Tehnica, producatorul solutiei Freya.