Cum aducem un plus de valoare in industria ospitalitatii? Consultanta si management hotelier de la Leader Hotel Consulting

Pentru a imbunatati turismul din Romania, cei care activeaza si investesc in industria hoteliera trebuie sa aiba un plan pe termen lung prin care sa isi fidelizeze clientii si sa isi asigure astfel succesul afacerii. Consultanta si managementul hotelier nu mai sunt un moft, ci o necesitate, iar importanta acestor servicii este detaliata si argumentata in randurile de mai jos.

“Un pas important in dezvoltarea industriei hoteliere este atragerea si implicarea firmelor de consultanta hoteliera in procesul de formare a produselor si serviciilor din industria ospitalitatii, a echipelor de lucru si a controlului costurilor in firmele ce administreaza hoteluri si restaurante. Din ce in ce mai mult se observa in mediul online dorinta tuturor celor implicati in acest fenomen, ca ospitalitatea romaneasca sa fie recunoscuta si sa atraga aprecieri si feedback-uri pozitive din partea turistilor straini si romani deopotriva. Ne dorim un turism performant, capabil sa aduca beneficii importante acelora care isi investesc banii in asftel de afaceri? Atunci , acum este momentul ca banii investiti in acest domeniu sa aiba un “return on investment” bun, astfel ca cei care investesc sa obtina beneficii si o valoare de piata prin produsele formate in perioade corecte de timp. Stabilitatea unui business in acest domeniu depinde in mare masura de strategia de formare a serviciilor prin echipe de lucru care sa aduca performanta , un plan de marketing si vanzari corelat si structurat pe principalii piloni care formeaza clientul tinta. Nevoile oaspetilor se transforma repede in realizarile firmei daca strategiile de vanzari sunt configurate prin mecanisme si metode profesioniste. Nu se mai poate vorbi acum de o piata toleranta la echipe de lucru din hoteluri si restaurante care nu stapanesc minimul de reguli si incapabile sa satisfaca dorintele clientilor. Mai concret, putem spune ca a devenit din ce in ce mai evidenta importanta echipelor de lucru in atragerea de clienti si in egala masura in dezvoltarea businessului din industria ospitalitatii. Cum este posibil oare ca un client sa fie multumit de o firma daca interesul sau nu este nici macar intuit de prestatorii de servicii Antreprenorii in turism au acum la indemana variante de dezvoltare prin stabilirea de parteneriate cu firme de consultanta, sa isi formeze strategiile de business prin introducerea in plan a tehnicilor de vanzare, de marketing, resurse umane, numind doar cateva din principalele actiuni ce duc la dezvoltarea afacerii.” este de parere Cerasela Gheorghiu , CEO Leader H.C.

misiune-si-viziune-consultanta-hotel1

Leader Hotel Consulting este una dintre companiile de consultanta si management hotelier din Romania care are ca obiectiv principal cresterea serviciilor din hoteluri prin metode moderne, experimentate cu succes atat in hotelurile din tara cat si in hoteluri din strainatate.

Activitatea desfasurata in hoteluri de marca in ultimii 23 ani ne prezinta ca o echipa cu experienta in dezvoltarea si in crearea departamentelor operationale din hoteluri, avand capacitatea de a creste serviciile, inclusiv prin sustinerea de traininguri de specialitate.

Avem experienta si cunostintele necesare in administrarea si operarea unui hotel, astfel incat sa va putem asista la fiecare pas de la conceptul initial si selectarea locatiei, pana la obtinerea echipamentului potrivit de operare, bunuri si personal pentru hotelul dumneavoastra.

De ce este nevoie de un parteneriat ANTREPRENOR- FIRMA CONSULTANTA?
“ In prima liga profesionista , rezultatele bune se vad numai daca jucatorii sunt condusi corect de pe banca si daca antrenamentele sunt bine facute, prin studierea adversarilor si, in teren, prin jocul de echipa cu implicarea acestora la un nivel optim. Asa putem sa analizam si tehnica de adaptare a angajatilor la nevoile oaspetilor. Toti oaspetii au asteptari la ceea ce vrea sa insemne servicii si comportamente din partea hotelurilor si restaurantelor. Eu unul cand cheltuiesc 100 lei in restaurant interactionez din prima clipa cu ospatarii si astept o comunicare si un limbaj pe masura. Ne dorim ca sectorul ospitalitatii sa isi arate adevarata valoare, si sa demonstreze ca banii pot fi investiti cu succes si in aceasta directie? Nu ne ramane decat sa participam impreuna antreprenori, consultanti la constructia echipelor de lucru. ”– sustine Dumitru Gheorghiu, Business & Development Manager Leader H.C.