34.000 euro pentru standul Romaniei la targul de turism din Paris

Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) este prezentă, în perioada 20 – 23 martie, la cea de-a 39-a ediție a Salonului Mondial de Turism de la Paris, cel mai important târg internațional de profil din Franța.

Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) participă la acest târg cu un stand de 50 de metri pătrați, în formă de insulă.

Alături de Biroul de Promovare și Informare Turistică de la Paris al ANT, la standul României participă 11 societăți — agenții de turism, tour-operatori, hoteluri, companii aeriene.

turnul eiffeil

Conform documentatiei publicata pe situl ANT bugetul pentru amenajarea acestui stand era de 34.400 euro + TVA.

Pe langa amenajarea standului, firma desemnată câștigătoare se obligă în plus să realizeze următoarele materiale și obiecte

promoționale:
– imprimarea a 500 hărți România pe hârtie lucioasă 48*68 cm
– imprimarea a 3000 de brosuri de 36 de pagini format A4 prezentand patrimoniul mondial UNESCO
in Romania. Brosurile trebuie sa aiba in plus de coordonatele birourilor turistice din strainatate si
coordonatele ANT. Continutul brosurilor va fi pus la dispozitie de biroul de promovare turistica de la
Paris
– realizarea a 300 pixuri din metal, de o bună calitate, cu un diametru maxim de 1cm, plăcute de ţinut
în mână ; cu o pastă moale
– imprimarea a 200 postere de dimensiuni 100*140 cu 10 imagini diferite din România (20 postere din
fiecare imagine)
– un roll up cu elementele de identitate vizuala
– realizarea de degustari de produse traditionale românesti (sarmale, cozonac etc) și vinuri în fiecare zi
a târgului.