10 secrete pentru fericirea oaspetilor din hotelul tau

Adeseori lucrurile marunte au cel mai mare impact asupra unei sederi la hotel. De la articole de cosmetica, pana la acces la sala de gimnastica sau gustari gratuite, toate acestea surprind turistii, oferindu-le atentia de care au nevoie.
Sunt practici ce pot fi implementate rapid si ieftin, avand efecte surprinzatoare.

Pentru hotelierii care nu au in buget proiecte mari pentru acest an- cum ar fi inlocuirea saltelelor sau covoarelor- exista metode de imbunatatire a serviciilor mai putin costisitoare. Desigur, nu toate metodele se potrivesc oricarui hotel, tocmai de aceea, va invitam sa vedeti care din secrete se potrivesc mai bine hotelului dumneavoastra.

 

1. Atentii pentru cei mici

Familiile cu copii au numeroase nevoi speciale- variind de la patuturi, protectoare pentru prize, pana la jocuri video. Unele hoteluri ofera patuturi, incalzitoare pentru biberoane, lotiuni de protectie solara pentru copii iar altele pun la dispozitie carucioare sau paturi supraetajate.

 

De asemenea, o carte de colorat poate fi un cadou de bun venit pentru copii, care ii va tine pe micuti ocupati in timpul procesului de cazare.

De retinut: Un hotel nu poate oferi oaspetilor chiar orice, insa e foarte important sa le arate ca nu i-au uitat pe cei mici.

 

2. Categorisire diferita pentru camerele mici

Este de apreciat cand un hotel stabileste o anumita categorie pentru cele mai mici camere ale lor si percep un tarif mai redus. In momentul in care camerele mici sunt incluse in randul celorlalte de dimensiuni mai mari, ghinionistii ce ajung in acestea se simt pacaliti.

 

3. Acces la facilitati din afara complexului

Pentru multe activitati de tip boutique, este dificil sa vanda servicii, cum ar fi un centru de fitness sau spa. Dar, in cazul în care hotelurile din apropiere ofera aceste servicii, este important sa gaseasca o modalitate de a concura. Luxosul hotel Mercer din New York City, de exemplu, nu are sala de gimnastica si spa, dar ofera oaspetilor libertatea de a intra la centrul Equinox aflat la doua blocuri distanta.

De retinut: Cu toate ca serviciile in incinta hotelurilor sunt cele mai bune, accesul la centre din apropiere ajuta sa compenseze.

 

4. Cosmetice de renume

Multe din cosmeticele din hoteluri nu sunt tocmai de cea mai buna calitate, iar oaspetii stiu asta. Astfel, isi impacheteaza propriul sampon si balsam, pentru a evita parul teapan de dimineata.

In cazul unor cosmetice de calitate in camera de hotel, va fi o surpriza placuta pentru turisti.

De retinut: In momentul in care un hotel detine produse de firma, cum ar fi Molton Brown sau L’Occitane, oaspetii isi pot lasa linistiti produsele lor acasa.

 

5. Numeroase canale TV

Daca ai de gand sa aloci un buget generos pentru televizoare HD, asigura-te ca oferi si o gama variata de posturi TV. De exemplu, The Redbury at Hollywood and Vine depaseste limitele, oferind nu doar o gama variata de posturi, dar si DVD playere si DVR.
De retinut: Un televizor fancy nu valoreaza mult daca nu ai la ce sa te uiti!

 

6. Aparate de cafea

Aparatele de cafea nu sunt o achizitie optionala (desi unele hoteluri asa o considera). Unele unitati de cazare nu doar ca pun la dispozitie aparate de cafea, dar se si asigura ca acestea sunt de lux. Anthony Melchiorri de la Hotel Impossible declara ca 78% din oaspeti se asteapta sa gaseasca un aparat de cafea in camera lor, ceea ce inseamna ca lipsa lor e echivalentul a 78% clienti nemultumiti.

De retinut: Oaspetii decafeinizati sunt oaspeti nefericiti!

 

7. Wi-Fi gratuit

Este una dintre cele mai frecvente plangeri ale clientilor si poate rezulta intr-o rata de revenire foarte redusa. Un studiu arata ca 86% dintre oaspeti asteapta Wi-Fi gratuit, deci perceperea unei taxe la decazare poate strica intreaga experienta a oaspetilor.

De retinut: Daca trebuie sa cresti tariful pe noapte pentru a compensa costul cu Wi-Fi, fa-o! Multi clienti prefera un tarif mai mare, decat sa se simta jefuiti la final.

 

8. Gustari si bauturi gratuite

Oaspetii iubesc mancarea si bautura gratis, la fel de mult pe cat urasc sa plateasca pentru Wi-Fi.

De retinut: Drumul catre inima unui client trece prin stomac!

 

9. Zero taxe ascunse

Unele hoteluri percep taxe pentru pasta de dinti, lotiuni si chiar pentru boabele de cafea. (A avea aparat de cafea si a plati pentru boabele de cafea este chiar mai rau decat a nu avea aparat deloc.)

De retinut: Cele mai bune hoteluri isi fac oaspetii sa se simta oaspeti- nu ii „jefuiesc”!

 

10. Room service

Multe hoteluri considera room service o investitie profitabila. Nu ai un restaurant in hotel? Nicio problema. Hotelurile gasesc metode creative de a furniza acest serviciu, chiar si fara o bucatarie in incinta. Minibar in camera, un platou cu fructe sau branza, sau livrare de la restaurantele vecine, toate acestea sunt metode de a mentine oaspetii fericiti.

De retinut: Orice fel de room service este mai bun decat deloc.

Sursa




Add a Comment